Empyrean Forge - Nieuwe expeditie in New World

22 Maart 2023, 22:11 / by Fabian Rossbach
Empyrean Forge - Nieuwe expeditie in New World

Voor alle avonturiers die op zoek zijn naar nieuwe uitdagingen in New World, is er goed nieuws: Vanaf 28 maart kunnen spelers van level 60+ de nieuwe Empyrean Forge-expeditie betreden in Great Cleave. Tot die tijd kan iedereen die de nieuwste content wil testen, de Season 1 - Fellowship & Fire-inhoud, inclusief Empyrean Forge, uitproberen op de PTR. Hier zijn de belangrijkste informatie over de nieuwe expeditie:

LORE

De Empyrean Forge was ooit de belangrijkste plaats waar de Ancients hun constructies en oorlogsmachines bouwden. Eeuwen later waagde de tovenaar Myrddin zich in de labyrintachtige diepten om de technieken van de Ancient-Ingenieurskunst te bestuderen. Zijn experimenten openden een poort naar andere werelden, waar elementaire wezens en magie doorheen stroomden. Deze energieën smolten samen met de Empyrean Forge en creëerden bizarre wezens die geboren waren uit de vuren van de oertijd en gevormd werden door het Azoth van de Ancients.

ONTWERP

Level-ontwerper Pride St. Clair legt uit dat er bij het ontwerp van Empyrean Forge twee belangrijke focuspunten waren: communicatie tussen spelers en unieke omgevingsobstakels en -interacties. "We wilden dat spelers op nieuwe manieren zouden samenwerken en informatie uitwisselen. We wilden een puzzel met twee delen - de code en het slot - maar zoiets bestond nog niet in New World. We wilden spelers ook niet dwingen om heen en weer te rennen tussen oplossing en slot. Het andere obstakel was om de puzzel een willekeurige oplossing te geven, zodat spelers het niet uit hun hoofd kunnen leren en bij toekomstige runs gewoon kunnen doorlopen."

WILLEKEURIGE PUZZELS

St. Clair legt verder uit dat het willekeurige element hen leidde naar het idee van twee combinatiesloten, één met de oplossing en de andere die opgelost moet worden. Omdat de puzzel twee partijen vereist die effectief moeten communiceren, wordt de hele puzzel gereset als een speler van de drukplaat van het oplossingsslot afstapt. Bovendien koos het team symbolen die gemakkelijk kunnen worden overgebracht, zoals cirkel, vierkant en driehoek, evenals een vaag symbool dat intern "D" wordt genoemd.

GEVAREN

Het team werkte aan veel manieren om spelers schade toe te brengen door knijpen, snijden, branden, schieten en smelten, maar concentreerde zich uiteindelijk op twee belangrijke gevaren: de verpletterende zuigers en de lava.

LAVA

De lava was een voor de hand liggende noodzaak, maar het team was verdeeld over of het meteen dodelijk moest zijn of niet. Uiteindelijk werd besloten dat elke lava dodelijk is om consistentie

Over de auteur