Planet Zoo - De huidige reviews en de heetste Steam Key aanbiedingen

03 December 2019, 12:42 / by Fabian Rossbach

Leeuwen in plaats van loopings - Een blik in de spiegel van de Planet Zoo-recensie

De ontwikkelaars van Frontier Developments brachten fans van bouwstrategieën in 2016 in hevige beroering met Planet Coaster. Begin november 2019 brachten ze hun nieuwe streken uit met Planet Zoo, die in veel opzichten wordt begrepen als het spirituele vervolg op de populaire Zoo Tycoon. Hoe reageert de vakpers op het huidige exclusieve PC-spel?

GameStar merkt op dat het door de dierensimulator "onmiddellijk herinneringen aan de onbezorgde jeugd oproept" en prijst daarnaast de authentieke verbeelding van het majestueuze. Het spel zet de dieren duidelijk in het middelpunt - een omstandigheid die de testrecensie van de Franse collega's van Millenium ook positief ondersteunt: Planet Zoo is vol zorgzame boodschappen en positioneert zich duidelijk voor vriendelijke actie, wat wordt beschouwd als een mooi contrast met het kapitalistische aspect van dierhouding.

Planet Zoo spelprincipe

Op het gebied van spelprincipe maakt Frontier Developments de vooraf begeerde wens van veel gebruikers waar, namelijk de creatieve vrijheid die in Planet Coaster werd gegeven, te combineren met winstgevende managementelementen. GamesRadar geeft het spel complexe diepte met bevredigende gameplay-loops, maar is tegelijkertijd frustrerend vanwege het gebrek aan nuttige tutorials en overmatig micro-management. Beginnende spelers kunnen zich hierdoor soms overweldigd voel

Planet Zoo Steam sleutel aanbiedingen

Wie na de zeer positieve beoordelingen op zoek naar het juiste aanbod, moet een kijkje nemen op onze prijsvergelijking pagina. Daar vind je de huidige goedkoopste Planet Zoo Steam sleutel en alle andere aanbiedingen voor de standaard- en deluxe-editie van het spel. Als een bijzonderheid hebben we ook een officiële partnership met de ontwikkelaar Frontier Developments en bieden de mogelijkheid om het spel direct te kopen in de shop van de ontwikkelaar. Dus er komt een duidelijk meer geld binnen voor de ontwikkelaar en de verdere ontwikkeling van het spel is gewaarborgd.

Over de auteur